15 października 2015

GREEN PHARMACY niespodzianka w Groszku

Noooo,  bardzo miłe zaskoczenie. Wchodzę wczoraj do Groszka po to co zwykle, bułeczki, owoce, warzywa, a tu - nowa cudowna półeczka,  a na niej cała masa kosmetyków GREEN PHARMACY. Kto by przypuszczał, a jednak...

Uwielbiam takie widoki i nie chodzi wcale o ten porządek :) 


Jak nietrudno się domyślić,  wyszłam z całym zestawem nowych kosmetyków,  bo akurat tak się złożyło,  że się pokończyły :)

I tak kupiłam Jedwab w płynie,  strasznie mały,  ale cena też mała,  wiec cóż.
Tego produktu nie musiałam testować, bo stosuję go od lat. Jedna uwaga: polecam NA SAME KOŃCÓWKI, no chyba, że ktoś chce uzyskać stylizację na 'tłustą włoskę' :)



Jedwab, jak to jedwab, ma pąpkę

Kupiłam też, bo się skusiłam, krem ANTY-AGING KREM ODŻYWCZY Z ŻURAWINĄ.
Krem zdążyłam przetestować i według mnie jest świetny, przynajmniej podczas stosowania, na jakieś spektakularne efekty pewnie będzie trzeba poczekać (oby nie do wiosny) .

Krem nie jest suchy,  jak ten z zieloną herbatą, ale też fajnie się wchłania. Bardzo dobry pod makijaż.

Zapach jak żurawina, ten z zieloną herbatą zrobił na mnie większe wrażenie.
Jednak jak bym miała wybierać,  to raczej żurawinowy odżywczy, bo ten z herbatą można stosować tylko miejscowo na tłuściejsze okolice do zmatowienia cery.

Krem bliźniak do tego zieloną herbatą 

No i na dokładkę kupiłam żel do higieny intymnej,  bo zawiera korę dębu,  no i jak pozostałe produkty z tej serii, zero parabenów:)

Wszystkie parametry jak trzeba :) 



6 komentarzy:

  1. No no, co za miła niespodzianka :D Faktycznie bardzo kuszące widoki, nic dziwnego, że skończyło się szałem zakupów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A najciekawsze jest to, że ceny, jak to w Groszku, są o wiele niższe niż na stronie internetowej. Jak to możliwe.....????

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  2. o jaaa, moja ulubiona seria kosmetyków <3 i to w groszku!

    OdpowiedzUsuń