27 maja 2017

Krótkie, ale ładne... paznokcie z kredką Wibo

Ostatnio nie mam jakoś szczęścia do wyhodowania długich paznokci. Tak, piję skrzyp, odżywiam się zdrowo i takie tam rzeczy, jednak paznokietki mam krótkie. Z doświadczenia wiem, że na moje paznokcie nie działają żadne odżywki, tylko po prostu trzeba ich nie malować, nie smarować niczym i ... czekać, a za jakiś (?) czas same postanowią urosnąć. Ważne, żeby w tym czasie szybko reagować delikatnym pilniczkiem na jakiekolwiek zadziorki, nawet te najdrobniejsze.

Kredkę prezentuję na czarnym kotku, bo jest biała
A tymczasem, te krótkie paznokietki można nieźle upiększyć białą kredką do paznokci, a raczej kredką do wystających poza palec, nawet króciutkich, płytek.

Kupiłam kredkę ULTRA WHITE firmy WIBOR,  bo jest twarda, ale jednak ma kremową konsystencję, nie sypie się i długo utrzymuje pod paznokciem. No i fajna, wyprofilowana nasadka pomaga przygotować płytkę na wiele sposobów. Ja używam jej również do odsuwania skórek.

A teraz coś ode mnie po testach. Otóż najlepiej nie krępować się i zapakować sporo kredki pod czyściutkie lekko wilgotne płytki, trochę dobrze je pomasować, po czym opłukać palce od góry wodą pod kranem (tylko nie wypłukać tej kredki), osuszyć delikatnie ręcznikiem, również pocierająć od góry palca w dół i efekt kapitalny. No, przynajmniej u mnie :)

Nawet krótkie paznokcie wyglądają OK.

Nie muszę wspominać, że jak wszystkie kosmetyki Wibo, tak i kredka ma bardzo rozsądną cenę. Fajna rzecz i miła w działaniu.



3 komentarze:

  1. produkt bardzo fajny, jeszcze go nie mam ale koniecznie muszę go kupić! :)
    zapraszam: https://anastyle14.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki śliczny kociak :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne paznokcie, wyglądają świeżo i naturalnie. Polecam zajrzeć tutaj: https://www.fryzomania.pl/category/meble-kosmetyczne Może znajdziesz coś dla siebie.

    OdpowiedzUsuń