2 maja 2017

Ukrywanie odrostów, produkt L'Oreal rewelacja? No prawie

Wreszcie mam coś do tymczasowego ukrywania odrostów. Włosy rosną mi bardzo szybko, szczególnie jak zmieniłam dietę na bardziej warzywną i owocową, więc żeby wyglądać jako tako musiałabym włosy farbować co najmniej co tydzień.

Spray L'Oreal to świetny produkt,  kolor brąz idealnie oddaje mój odcień. Co prawda cała ta heca ze sprayowaniem odrostów wymaga trochę kombinacji, bo nie jest takie proste osprayować baczki nie zmieniając koloru twarzy, ale jakoś daję radę. Zresztą końcówka spraya jest na tyle cienka, że łatwo nią manewrować. No, siła odrzutu powietrza jest zbyt mocna, ale, jak to się mówi, trening czyni mistrza. Z dotychczasowych produktów, jakie stosowałam ten jest zdecydowanie najlepszy.

Jedyny minus to skojarzenia przy sprayowaniu włosów, jeżeli wiecie, co mam na myśli...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz