26 sierpnia 2015

Dla kogo jest maseczka Vis Plantis AGE KILLING EFFECT?

Pomimo wewnętrznego oporu spowodowanego symbolicznym, ale jednak, rysunkiem żmiji na opakowaniu, postanowiłam przetestować maseczkę Vis Plantis AGE KILLING EFFECT SNAKE VENOM ANALOGUE. Ogólnie nie jestem zwolenniczką ani samych żmij, ani ich jadu, niezależnie od tego, w jaki sposób miałby być zastosowany na mojej skórze i czy jest to jad zwykłej żmiji, czy świątynnej. Oczywiście w maseczce jadu nie ma, jest tylko coś, co działa podobnie (czytaj: skutecznie)


Na początku od razu chcę napisać, że maseczka jest bardzo dobra, aby ktoś nie wyciągnął mylnych wniosków po tym co zaraz napiszę :). Maseczka AGE KILLING EFEKT jest przyjemna w stosowaniu (konsystemcja, kolor i, co dla mnie najważniejsze, zapach), nie uczula (przynajmniej mnie), a po odczekaniu przepisowego czasu cera jest faktycznie w znacznie lepszej kondycji. Niezły relaks, szczególnie na niedzielny poranek (tylko wtedy ma wystarczająco czasu na kosmetyczne doświadczenia).

A teraz co mnie zastanowiło

Na odwrocie opakowania napisano: "PROBLEM: Skóra twarzy i szyi wymagająca relaksu mięśni tworzących utrwalone zmarszczki i głębokie linie, które powstały podczas częstych i długotrwałych skurczów mięśni mimicznych." Dajcie spokój! Jak to przeczytałam, to zaczęłam się zastanawiać, CZY WOLNO MI zastosować to na własnej skórze! Te "częste i długotrwałe skurcze mięśni mimicznych" skojarzyły mi się z ciężkim stanem chorobowym i może tylko dla tych osób maseczka jest przeznaczona? Naprawdę miałam obiekcje, czy mogę nałożyć produkt na twarz, a co gorsza nadal nie wiem, czy dobrze zrobiłam, że uległam presji otwartego opakowania.
No cóż, jutro się okaże.


I jeszcze coś o ilości produktu

Na opakowaniu pisze, że to podwójna porcja, jednak ja, pomimo, że nie mam szyji żyrafy musiałam zużyć oba opakowania naraz chcąc zastosować maseczkę na twarz i na szyję i dekold. Jedna porcja wystarcza na bardzo cienką warstewkę, więc co to za maseczka, biało musi być, no nie?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz