27 września 2015

Paznokcie na jesień - produkty MANHATTAN, MAYBELLINE, NYC, BELL

Pewnie nie tylko u mnie co roku w okresie jesiennym paznokcie wymagają dodatkowych działań, o ile nie chcę chodzić z pazurkami kompletnie "bez pazura", tzn. całkowicie obcięte. Krótkie paznokietki też potrafią mieć swój urok, ale niestety nie u mnie.

W lecie stosowałam utwardzacz Sally Hansen
Co to jest, że w lecie, szczególnie gdy jestem na wakacjach w górach (uwielbiam polskie Tatry, ehhhh....), paznokcie mam wyjątkowo długie, jakieś takie mocne, ładne, równiutkie, że praktycznie mogę cały czas nosić "frencze", gdyby nie to, że uwielbiam też kolorki. Co najdziwniejsze, wszystko to ma miejsce bez jakiejś szczególnej pielęgnacji, zwykły pilniczek, jakiś bezbarwny lakier, np. Sally Hansen, to wszystko, po prostu tak już mam.

Za to jesienna pora niestety z naddatkiem oddaje mi "co swoje", czyli moje naturalnie bardzo miękkie, prawie jak u dziecka, paznokcie, często rozdwajające się. W zasadzie co do łamliwości, to nawet nie  wiem, bo zwykle gdy tylko zaczną się rozdwajać, od razu je spiłowywuję na krótko, więc na dobrą sprawę nawet nie zdążą się złamać.




 
Co robię, aby wzmocnić paznokcie na jesień


Po pierwsze zamiast bazy pod lakier zastosowałam NA STAŁE odżywkę przeciw łamaniu się paznokci.

Aktualnie, tzn. od trzech tygodni, używam BELL Stop Breaking Nail Conditioner i odnoszę wrażenie, że jest lepiej, choć jeden paznokieć (ten co zawsze) niestety nie podporządkował się i musiałam go mocniej potraktować pilniczkiem. Zobaczę po dłuższym stosowaniu.

Odżywka Stop Breaking Bell wygląda jak lakier, a dodatkowo odżywia paznokcie

Następnie na odżywkę nakładam lakier, w ulubionym przeze mnie kolorze jesieni, czyli ciemna zieleń z refleksami złota MANHATTAN LOTUS EFFECT, LIMITED EDITION, lub matowy ASTOR w podobnym kolorze

Jesienią preferuję odcienie zieleni


Na koniec, na prawie wyschnięty lakier nakładam jedną wartstwę lakieru szybko wysychającego MAYBELLINE EXPRESS MANICURE QUICK DRY PROTECTING, bardzo nabłyszczającego i dodatkowo z efektem lakieru żelowego.
Lakier szybko wysychający z efektem żelu. Naprawdę super produkt

Efekt według mnie więcej niż zadowalający, i wygląd i trwałość, a pazurki tymczasem spokojnie rosną




Jak odrosną, wrócę na jakiś czas do kolorów ponadczasowych, czyli np. prawdziwa czerwień, NYC 7 DAY WEAR

Prawdziwa czerwień, NYC 7 DAY WEAR
lub ponadczasowego "frencza"

French made in Bell

2 komentarze:

  1. Ja też po urlopie wróciłam z całkiem fajnymi paznokciami. Niestety to już minęło :) może faktycznie dobra baza i utwardzacz pomogą? :)

    OdpowiedzUsuń